nyår




hehe.. henrik har skumpa. henrik har öl. henrik har slips å skjorta å ska fira nyårsnatten som det tillkommer en nyårsnatt att firas. jag skall inte betänka det år som gått, ty det är historia. det är sådant man icke kan leva om, och därför icke kan beklaga. man kan bara lära av det man gjort fel, det man gjort rätt, det man inte gjort och det man gjorde för mycket av. livet är till för att levas i nutid, lite i dåtid å lite i framtid men absolut mest så jävla här å nu. så skål kära vänner för nyårsfirandet! ni kommer nog se mig smilandes med en cigarr i munnen kl 12 och älska in det nya året! 2007 är så mitt år!












kanske blir en farlig natt vem vet? (INTERNT INTERNT INTERNT INTERNT)






ps. gunnar nilsson. du e kung.

Kommentarer
Postat av: husarögalning.

GOTT NYTT ÅR HENRIK!

2006-12-31 @ 16:34:56
Postat av: amanda

och du har rätt. här o nu. ingen ångest, ingen rädsla. jag ska ha det så jävla bra o vara så jävla lycklig. gott nytt år!

2007-01-01 @ 23:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback