en regnig dag.

idag har vart en sån dag som liksom flög iväg för man gjorde så mycket saker som inte märktes att det tog sån tid att man inte märkte vart tiden tog vägen, typ.

jag har iaf levt dagen på ulriksdals slottsteater, confidencen, där jag agerat som den mycket elake och försmädlige karaktären Don Fernan Gomez, eller Storkommendören, i pjäsen Fårakällan.



DET ÄR FAN HELT JÄVLA FANTASTISKT ATT FÅ VA LITE ELAK!!

 man är ju liksom aldrig det annars riktigt.




pjäsen handlar kort om att jag går runt och ser jävligt elak ut och terroriserar en hel stad och våldtar alla tjejer och är maktgalen. jag har kläder som ser ut som tapeter och smink som gör att jag ser ut som ett spöke ungefär. de e fan helt jävla sjukt kul.








hela dagens behållning var när min mamma kom och hämtade mig i sportbil och vi drog till en disputationmiddag för min plastmoster (hon e stencool, har vart svensk mästare i fäktning och har ju vid 28 års ålder blivit doktor i partikelfysik) och fy fan vad ja och mamma dansade! de e inte ofta man får dansa med sin mamma men hon var sanslöst på g. så mitt råd till alla är att ta med er mamma ut och dansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback