blogg.

SÅ SITTER MAN DÄR.

undrar om jag också kommer att tokfastna för bloggeriet och sitta varje dag och dela allt jag är och har och demonsterande stå utanför stadshuset och kräva att dom skall sänka momsen på bredband?

om jag skall vara helt ärlig så vet jag inte, jag skulle säkert hunna skriva något intressant. men vem fan vet?

ändå så var det min tokfina vän amanda (the one and only) som en stillsam dag på östergårds var i taket för hon hade startat en blogg och tyckte verkligen att jag också skulle börja, det var inget jag tänkte speciellt på just då. men hon är ganska bra på att övertala människor den där filuren.


så dagen till ära så har jag startat och börjar lära mig.



dagens iaktagelser:


  • om man är med christian kan man bli askär i nån på fem minuter och sen totaldö när man får reda på att hon haft pojkvän i två år. jag gråter fan fortfarande. (soundtrack: damien rice - cold water)
  • cigaretter tar slut mycket snabbare än man tror. hur gärna man än vill. (soundtrack: david bowie - rock n roll suicide)
  • 8 billys pizzor är inte tillräckligt nånstans. (soundtrack: daft punk - techno logic)

 
mandie


mandiebus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback