trött.



jag är trött för jag har skrapat båt. mycket båt = mycket skrap = mycket trött.




och den senaste veckan har vart konstigare än konstigast rent intimt och personligt, men mest sexuellt. undrar fortfarande lite vad som liksom hände. livet e skumt ibland.







jhy








nu ska jag lyssna på sommar men först en bekännelse: jag brukar faktist småljuga, ganska ofta, varje dag typ. inga stora lögner, inga vita lögner (kanske undanhåller en del av sanningen ibland men) utan bara småljuga rätt och slätt. kanske bre på nåt jag berättar med lite extra kryddiga detaljer, kanske säger att jag hört en skiva för att inte göra nån besviken och få nån skum tystnad mellan oss, eller att jag känner den där personen som hon/han snackar om även fast jag inte alls vet vem det är, drar till med några extra siffror här och där. på nåt sätt gillar jag det, det ger lite spänning i vardagen, men jag vet att man egentligen ska vara ärlig. snälla gud, förlåt mig.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vet du vem han mörkhåriga, krullet, han som har landställe på nån bra ö e? Fick nåt sms av honom igår tror jag...tänkte bara om du visste vem han va? hmm...;)

Postat av: Mikaela

Blir sjukt ledsen förresten om du inte vet vem han e...!

2006-07-11 @ 14:32:58
URL: http://mn88.blogg.se
Postat av: marit

jag lägger ofta små vita lögner. men det är väl oundvikligt. världen skulle inte fungera om folk var rakt ut ärliga hela tiden

2006-07-11 @ 15:52:57
URL: http://mirremarre.blogg.se
Postat av: julea

du, så är jag också, förlåt inte digsjälv.

2006-07-19 @ 12:31:30
URL: http://ladyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback