svaghet.



jag och hugo pratade förra sommaren om hur arga vi var på elton john, för han har verkligen snott världens bästa låttitel. alla låtar man skriver skiver man ju direkt eller indirekt till någon, alla är till någon. och så kommer den jävla britten och snor titeln "your song". sen kommer fibes oh fibes och snor "my song". men jag har hittat världens bästa låttitel tror jag, den som absolut toppar min top ett lista:

DANCE ME TO THE END OF LOVE

klart det är cohen.


ja å saaareaasa






dagens bekännelse: jag kan falla för många saker hos en tjej, att hon är rolig, världsvan, självsäker, kaxig, fantastiska ögon, snygga händer, otroligt sexig hals, dom där benen på varsin sida av den sjukt sexiga gropen precis under strupen, en duktig sångerska, en duktig skådespelare.. men det finns absolut INGENTING som gör mig så knäsvag som danstjejer. det är sjukt, så fort jag ser någon som dansar bra så vill jag hångla upp henne i taket. tror det är sjukligt.

Kommentarer
Postat av: edona

Haha. Vilka underbara inlägg. Jag har ungefär läst de flesta. Du är ju grym. Jag älskar dina bekännelser. Jag funderar på att sno din ide.

Postat av: Isabella

Jag har dansat i flera år! Är det inte nice? ;)

2006-09-04 @ 17:59:21
URL: http://bellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback