roadtrip

a fy fan då vare sådär impuls igen. vi hade snackat lite om det men ja menar, att snacka om det och att verkligen göra det börjar man lära sig är två rätt skilda saker. men nu drar vi, ja, micke, micke å lucke på roadtrip till södern (skåne) å ska kröka, röka, föröka. HAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAFY FANNNNNNNNNNNNNNNNA VCA JUUUUUUK;L DEEEEEET SKAAAA BVLIIIAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






















ps. jag är ganska trött för jag satt uppe och gjorde skivor till halv 4. puss

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Njaa..jag visste att det va nån annan som gjort låten ;) Men visste inte vem...men den låten e den bästa i filmen så tog den texten! ;) haha! Härligt det låter me roadtrip!!! Snart fyller jag år! Kan jag gå ut! :D Puss!

Postat av: Hannah

varför skåne när man han åka till goooooootland?:D

2006-07-14 @ 17:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback